Dah Tegok tuh jangan Lupe Jadi follower okay ;)

Tuesday, December 20, 2011

: assalamualaikum


 : hey .. humm. :>.. ingat kah kau dengan lyric lagu itu carta hati adakah engkau pernah menyanyi ken  untuk aku ? yang kau memuji , dan membelai ,menjga aku selama ini ? tapi.... ingat tak kau dengan janji kau ? taat pada yang satu ? yaa ? ada ken ? na kata aku kesal ? tidak ada di fikiran aku pun ..tapi , sebelum ini , aku tidak berhubumg dengan kau btulken ? yee , semua itu aku sengaja ken .. kenapa aku sengaja ken ? kerna , aku na menguji kau , sejauh mana janji-2 dan kata-2 manis kau itu ,, dan semalam 20122011 aku kenal ken kau dengan sesorang gadis yang kau hendak berkawan . yep . aku ta mampu menjaga kau , kerna aku ta sempurna
         
 : yeep , cume kau saje yang nampak kesalahan aku , nd aku jugaks perhati kan kau dimana sajee , dalam hati , aku ambil berat tentang kau.. aku berharap , dengan adanya , gadis itu , engkau tak akan melupakan aku dan kalau betul engkau ta mahu menhubungi aku , hum , tape .. aku ta kisah , orang kata dugaan cinta ken .. hum .. yee .. aku dilairkan seorang yang penyabar walaupun aku tidak sempurna , kau pandai aku bodoh .. mudah diperbodohkan ken ?aku ta kisah .. kalau benar engkau ta mahu ken aku lagi , sila ken dengan cepat meminta maaf dengan ikhlas dan meluahkan , dan sebut lha perkataan " smpai disini saje" aku terime semue itu .. dan aku ta mahu menanggung keseksaan percintaan ini.. aku kenal gadis tu , dha lame dha . gadis itu mahu berkawan , aku terima ... aku tak akan sangke buruk , sebub semue ni aku yang mulakan ..



: I hope you always happy when there is no I in the sight of you

No comments:

Post a Comment



hee , NM memang R.A.B.U.N ,, hee .. okay ken ?

hee , NM memang R.A.B.U.N ,, hee .. okay ken ?

DOMOKUN~ ituu EXBOYPRENG capital A bagi , tapi dhaa hilang :)

DOMOKUN~ ituu EXBOYPRENG capital A bagi , tapi dhaa hilang :)

yess..! time final exam ..! huuhh

yess..! time final exam ..! huuhh

budak comel(putri)

budak comel(putri)