Dah Tegok tuh jangan Lupe Jadi follower okay ;)

Monday, January 23, 2012

--'

: yeah, balik spital..
menangis balik sebab mun buat keje gila,
tarikh sentap semua, ape yang lekat-2,
semue kat tgn semua
takpee.. duduk rumah punh bukannya ada orang suka,
jaga tuu semua.
dok hospital lagi best, dok sorang-2
relex+menangis ponh sorang-2
yeah, best..!

takpe, hanya allah yang memahaminya..
memang aku tak lama hidup..!
tak sanggup hidup sorang-2
asyik merane+ditipu+dilukai
"hancusss"

semua yang kenal+berkawan
dha lama or baru,
semua taktahu,
apa yang kurang
katt aku..!
apa yang teruk kat aku..
biar punh depan korang semue aku penah sakit gila
aku sanggu tahan weyh..
hari-2
yang lain, belum tentu
aku ada lagi..

ESOK PASTI ADA
TETAPI BELUM BETUI-2 PASTI
BERINGAT-2 LHA
UNTUK MENGHADAPI
ESOK YANG PASTI
AKAN DATANG?.






THANKS FOR READ..

No comments:

Post a Comment



hee , NM memang R.A.B.U.N ,, hee .. okay ken ?

hee , NM memang R.A.B.U.N ,, hee .. okay ken ?

DOMOKUN~ ituu EXBOYPRENG capital A bagi , tapi dhaa hilang :)

DOMOKUN~ ituu EXBOYPRENG capital A bagi , tapi dhaa hilang :)

yess..! time final exam ..! huuhh

yess..! time final exam ..! huuhh

budak comel(putri)

budak comel(putri)