Dah Tegok tuh jangan Lupe Jadi follower okay ;)

Saturday, January 21, 2012

: sedih kut

: hei reader :)
hurm, sedih niyh sbb friend jugaa
mun ta sangke semuenye sampai boleh jadi macam niyh...
mun dha mintak maaf dha pun, tolong lha.. taknak 
gaduh+ta kawan 
semue tuu...
sumpah mun menyesal sbb bende tuu semua

BODOH 
punya jantan yang 'gelak besar'katt dia
sumpah mun sedih
sumpah mun tak sangkee,,
 mun baru tau kau camniyh,
yee ,kalu kau na berkawan ngn mun mcm dulu,
mun nak sangat, mun janji weyh tak buat lag
menangis weyh ..!

jangan lha...!
mun na kawan ngn kau,,
bende kecik weyh..
kau kata, forget the past,
tapi mun tgok kau mcm tak lupa kan semua tuu
mcm kau betul-2 benci katt akuu..

tolong lhaa, 
mun taknak ikut kawan yg duluu
please weyh..
aku taktau nak buatt mcm mne lagi..
sumpah aku nyesal siott..!


shittkatdiriakusendiri

No comments:

Post a Comment

hee , NM memang R.A.B.U.N ,, hee .. okay ken ?

hee , NM memang R.A.B.U.N ,, hee .. okay ken ?

DOMOKUN~ ituu EXBOYPRENG capital A bagi , tapi dhaa hilang :)

DOMOKUN~ ituu EXBOYPRENG capital A bagi , tapi dhaa hilang :)

yess..! time final exam ..! huuhh

yess..! time final exam ..! huuhh

budak comel(putri)

budak comel(putri)